Digiwyse
Digiwyse

Support Engineer voor overheidsinstantie in Zeeland

Regio Walcheren · Zeeland · MBO · 01 jaar

solliciteer nu!

In het kort

  • icon € 2.800,- tot € 3.200,- bruto per maand (excl. vakantiegeld en overige reserveringen) o.b.v. kennis en ervaring
  • icon Meeste contact met de gebruikers binnen de overheidsorganisatie
  • icon MBO 4 + Uitstekende Nederlandse taal- en schrijfvaardigheid
  • icon Walcheren (Zeeland)
  • icon Leaseauto mét tankpas (zonder eigen bijdrage!) óf een NS Businesscard of een volledige reiskostenvergoeding
  • icon Onbeperkt Microsoft certificaten behalen zonder studieschuld + Online en fysieke trainingen en kennisplatformen

Samenvatting

Voor onze opdrachtgever in het mooie Walcheren zijn we op zoek naar een Medior Support Engineer die 36 uur per week de handen uit de mouwen steekt om onze overheidsorganisatie te versterken. Als een belangrijke pilaar binnen het team van informatisering en automatisering bied je een breed palet aan technische ondersteuning. Je gaat aan de slag met het oplossen van hard- en softwareproblemen en je begeleidt en traint de gebruikers in het efficiënt benutten van deze technologieën. De werkzaamheden voer je uit vanuit je eigen stek via Teamviewer of je reist naar verschillende locaties in het Zeeuwse land. Zo combineer je het beste van twee werelden: de techniek en het genieten van onze mooie provincie.

Lees meer

Werken bij een Microsoft Solutions Partner

Wij zijn trots lid van de Wortell Group waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen van Support Engineer tot een specialist in Microsoft Cloud of Security.

Als onderdeel van de Wortell Group, een Microsoft Solutions Partner met indrukwekkende (inter)nationale Microsoft awards, kunnen we je uitdagende werkervaringen bieden en je helpen officiële certificeringen te behalen op weg naar jouw gewenste specialisatie.

Lees meer

Functieomschrijving

  1. Technische Ondersteuning: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor gebruikers bij ICT-vraagstukken.
  2. Incident Management: Registreren, analyseren en oplossen van incidenten en het zorgvuldig documenteren van de oplossingsstappen.
  3. Beheer van IT-middelen: Bijhouden van de inventaris van IT-middelen, waaronder hardware, software en licenties.
  4. Kennisbeheer: Proactief problemen oplossen door trends en patronen te herkennen, en het bijhouden van kennisdatabases en documentatie.
  5. Training en Ondersteuning: Overdragen van kennis en het trainen van medewerkers, inclusief het ontwikkelen en beschikbaar stellen van handleidingen en instructies.

Lees meer

Bedrijfscultuur

Deze overheidsorganisatie kenmerkt zich door een platte organisatie met een open structuur, waar veel ruimte is voor eigen initiatieven. De cultuur is gericht op samenwerking en flexibiliteit, waarbij teamleden worden aangemoedigd om allround bij te dragen en proactief oplossingen aan te dragen.

Nu solliciteren op

Support Engineer voor overheidsinstantie in Zeeland

Regio Walcheren · Zeeland · MBO · 01 jaar

Schrijf je hier in en we nemen contact met je op om je zo goed mogelijk te helpen aan je volgende baan.