Digiwyse
Digiwyse

ICT Support Engineer bij bekende Nederlandse bank

Regio Den Haag · Zuid-Holland · MBO · Starter

solliciteer nu!

In het kort

  • icon €2.500,- tot €2.900,- bruto per maand (excl. vakantiegeld en overige reserveringen) o.b.v. kennis en ervaring
  • icon Gebruikersondersteuning m.b.t. Microsoft 365, Azure Active Directory
  • icon MBO ICT en 40 uur per week beschikbaar
  • icon Den Haag + mogelijkheid tot thuiswerken
  • icon Leaseauto mét tankpas (zonder eigen bijdrage!) óf een NS Businesscard of een volledige reiskostenvergoeding
  • icon Onbeperkt Microsoft certificaten behalen zonder studieschuld + Online en fysieke trainingen en kennisplatformen

Samenvatting

Als Microsoft Support Engineer bij deze bank pas je geavanceerde cloudtechnologieën toe in je werk. Heb je een passie voor probleemoplossing en ben je geïnteresseerd in Microsoft Modern Workplace? Kom dan ons dynamische team versterken!

Wat ons uniek maakt? De geweldige werksfeer bij de bank, vol vriendelijkheid en ondersteuning, waar iedereen elkaar motiveert. Bij Digiwyse krijg je de begeleiding die je nodig hebt om te slagen en waarderen we jouw inbreng en initiatief. Je wordt deel van een internationale organisatie met 15.000 collega's, dus de groeimogelijkheden zijn enorm. Kom bij ons en ontdek waarom onze medewerkers zich hier thuis voelen!

Lees meer

Werken bij een Microsoft Solutions Partner

Wij zijn trots lid van de Wortell Group waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen van Support Engineer tot een specialist in Microsoft Cloud of Security.

Als onderdeel van de Wortell Group, een Microsoft Solutions Partner met indrukwekkende (inter)nationale Microsoft awards, kunnen we je uitdagende werkervaringen bieden en je helpen officiële certificeringen te behalen op weg naar jouw gewenste specialisatie.

Lees meer

Functieomschrijving

  • IT Incidentoplossing: Je draagt de verantwoordelijkheid voor het oplossen van een breed scala aan IT-incidenten. Dit omvat het analyseren, diagnosticeren en oplossen van technische problemen die zich voordoen bij eindgebruikers. Je bent de go-to persoon om IT-problemen aan te pakken en ervoor te zorgen dat de operationele continuïteit behouden blijft.

  • Microsoft Omgeving: Je werkt in een Microsoft-omgeving met Windows 10 en Microsoft 365. Dit biedt je de kans om je kennis en expertise op dit gebied te vergroten en je te specialiseren in deze technologieën.

  • Kenniscentrum bijhouden: Samen met je collega's werk je eraan om het kenniscentrum up-to-date te houden. Dit is van vitaal belang om ervoor te zorgen dat binnenkomende incidenten efficiënt en effectief kunnen worden opgelost. Je zorgt ervoor dat de nieuwste kennis en best practices beschikbaar zijn voor het team.

  • Procesbeheer en -verbetering: Naast incidentoplossing, ben je betrokken bij het beheer, de bewaking en de verbetering van IT-processen. Je draagt bij aan de optimalisatie van workflows en procedures om de efficiëntie te verhogen.

  • Gebruikersondersteuning: Je bent het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en staat klaar om hen te begeleiden en te trainen in het gebruik van ICT-middelen en applicaties. Jouw behulpzaamheid en communicatievaardigheden zijn essentieel om ervoor te zorgen dat eindgebruikers het maximale uit hun IT-omgeving halen.

Nu solliciteren op

ICT Support Engineer bij bekende Nederlandse bank

Regio Den Haag · Zuid-Holland · MBO · Starter

Schrijf je hier in en we nemen contact met je op om je zo goed mogelijk te helpen aan je volgende baan.