In het kort
Samenvatting
Wij zoeken een ICT servicedeskmedewerker voor de grootste staalfabriek van Europa. Je geeft ICT ondersteuning op meer dan 300 verschillende bedrijfsspecifieke applicaties binnen een moderne Microsoft omgeving.
Functie-eisen
De onderstaande punten zijn vereist bij deze functie:
- In het bezit van een rijbewijs B;
- Beschikbaar voor 40 uur en je staat open voor onregelmatige diensten BUITEN de kantoortijden;
- Het is fijn als je eerder hebt gewerkt met ITIL processen.
Functieomschrijving
Als ICT Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het oplossen van zeer uiteenlopende ICT incidenten. Bij deze organisatie produceren ze hoogwaardig staal en werken ze met meer dan 300+ organisatie specifieke applicaties. Daarnaast werken zij met Microsoft diensten zoals Windows 10 en Microsoft 365 & Azure. Je werkt samen met je collega's en een up-to-date kenniscentrum om de binnenkomende incidenten zo goed mogelijk op te lossen.
Je bent verantwoordelijk voor:
- Het analyseren en oplossen van incidenten rondom Microsoft en bedrijfsspecifieke software;
- Het besturen, bewaken en verbeteren van processen;
- Deelname in projecten van de organisatie;
- Probleemanalyses om te komen tot oplossingen voor veelvuldig voorkomende incidenten.
Arbeidsvoorwaarden
- Toegang tot onze online universiteit om officiële Microsoft certificering te halen;
- 27 vakantiedagen;
- Zeer mooie doorgroeimogelijkheden in functie en salaris;
- Persoonlijke begeleiding door een ervaren Job Coach;
- Mogelijkheid tot een vast contract.
Bedrijfscultuur
De organisatie produceert op internationale schaal hoogwaardig staal en is één van de grootste bedrijven van Nederland. Met meer dan 1.000 collega's en meer dan 300 verschillende applicaties is het een zeer interessante ICT omgeving om werkervaring op te doen. Omdat het produceren van staal 24/7 doorgaat is het belangrijk dat iemand in staat is om buiten de kantoortijden te werken.