Digiwyse
Digiwyse

Skilled Support Engineer bij een Innovatief Waterbeheerbedrijf in Amsterdam

Regio Amsterdam · Noord-Holland · MBO · 02 jaar

solliciteer nu!

In het kort

  • icon € 2.500,- tot € 3.150,- bruto per maand (excl. vakantiegeld en overige reserveringen)
  • icon Microsoft (cloud)beheer en support voor verschillende eindklanten
  • icon Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • icon Hoofdkantoor in Amsterdam, fysiek op kantoor
  • icon Leaseauto mét tankpas (zonder eigen bijdrage!) óf een NS Businesscard of een volledige reiskostenvergoeding.
  • icon Onbeperkt Microsoft certificaten behalen zonder studieschuld + Online en fysieke trainingen en kennisplatformen.

Samenvatting

Als 2e Lijns Servicedeskmedewerker IT werk je in het team Service Werkplek en ben je verantwoordelijk voor de registratie en afhandeling van diverse IT-meldingen via Topdesk. In deze uitdagende en dynamische omgeving ligt de focus op snelle resultaten en continue verbetering, met veel ruimte voor jouw nieuwe ideeën.

Lees meer

Werken bij een Microsoft Solutions Partner

Wij zijn trots lid van de Wortell Group waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen van Support Engineer tot een specialist in Microsoft Cloud of Security.

Als onderdeel van de Wortell Group, een Microsoft Solutions Partner met indrukwekkende (inter)nationale Microsoft awards, kunnen we je uitdagende werkervaringen bieden en je helpen officiële certificeringen te behalen op weg naar jouw gewenste specialisatie.

Lees meer

Functieomschrijving

  • Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, aanvragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers.
  • Het inspoelen, klaarmaken, uitgeven en innemen van devices.
  • Het aanvullen en up-to-date houden van het kennissysteem en handleidingen.
  • Het ondersteunen van collega’s met betrekking tot applicaties en het gebruik van devices, zowel remote als op locatie.
  • Schakelen met collega IT-specialisten of externe partijen zoals leveranciers.
  • Bijdragen aan de continue verbetering van processen en professionalisering.

Lees meer

Bedrijfscultuur

Dit innovatieve waterbeheerbedrijf is een vooruitstrevende organisatie waar de IT-afdeling werkt aan de digitale werkplek voor circa 2000 medewerkers. De afdeling Infrastructuur en Werkplek is onderverdeeld in drie teams: Customer Service, Support en Desktop. Samen zorgen zij voor een betrouwbare en veilige IT-omgeving. De organisatie werkt volgens Agile-methodieken zoals Scrum en Kanban, wat zorgt voor een flexibele en efficiënte werkwijze. De bedrijfscultuur kenmerkt zich door samenwerking, innovatie en een open sfeer waarin iedereen altijd en overal kan werken.

Nu solliciteren op

Skilled Support Engineer bij een Innovatief Waterbeheerbedrijf in Amsterdam

Regio Amsterdam · Noord-Holland · MBO · 02 jaar

Schrijf je hier in en we nemen contact met je op om je zo goed mogelijk te helpen aan je volgende baan.