In het kort
Samenvatting
Wij zoeken voor een grote Nederlandse bank een nieuwe ICT Support Engineer. Als jij (bijna) klaar ben met jouw MBO richting ICT zoeken wij jou. Als ICT Support engineer ondersteun jij de 15.000 eindgebruikers van de verschillende vestigingen. Samen met het ICT team zorg jij dat iedereen zo goed geholpen wordt.
Functie-eisen
- 40 uur per week beschikbaar;
- Een afgeronde MBO ICT-opleiding;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal.
Functieomschrijving
Samen met jouw team zorg je ervoor dat de Microsoft omgeving goed werkt. Jij hebt een diverse functie waar geen dag hetzelfde is. Je houdt je vooral bezig met:
- Face-to-face & remote helpen van eindgebruikers;
- Signaleren en verhelpen van meldingen en storingen;
- Het aandragen en verbeteren van de algemene processen richting serviceverbetering.
Arbeidsvoorwaarden
- Het behalen van officiële Microsoft certificeringen op onze kosten, zonder studieschulden;
- Persoonlijke begeleiding en coaching tijdens jouw loopbaan bij DigiWyse;
- 27 vakantiedagen (waarvan 3 bonusdagen).