Digiwyse
Digiwyse

ICT Support Medewerker - Eerste Lijns Ondersteuning in een Overheidsomgeving

Regio Utrecht

solliciteer nu!

In het kort

  • icon Verdien tussen €2.800 en €3.500 bruto per maand, afhankelijk van ervaring.
  • icon Werken bij de Overheid: Draag bij aan maatschappelijke impact in een betekenisvolle werkomgeving.
  • icon Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding in ICT of vergelijkbaar niveau.
  • icon Locatie Utrecht: Werk in het hart van Nederland, goed bereikbaar met OV en auto.
  • icon Mogelijkheid tot het gebruik van een leaseauto voor je werk, of kies voor een OV-kaart of reiskostenvergoeding.
  • icon Krijg kansen om relevante certificaten te behalen zonder studieschuld.

Samenvatting

De functie van Front Office Medewerker ICT in Utrecht biedt een uitdagende rol binnen een overheidsorganisatie. Als eerste aanspreekpunt voor klanten behandel je vragen en incidenten via telefoon, chat, e-mail en de Self Servicedesk. Je streeft ernaar om 85% van de incidenten direct op te lossen en draagt complexere kwesties over aan 2e-lijns collega's. Het handhaven van een servicelevel van minimaal 95% is essentieel, evenals het proactief informeren van klanten over storingen en het bijdragen aan het kennissysteem met het 4-ogenprincipe.

Lees meer

Werken bij een Microsoft Solutions Partner

Wij zijn trots lid van de Wortell Group waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen van Support Engineer tot een specialist in Microsoft Cloud of Security.

Als onderdeel van de Wortell Group, een Microsoft Solutions Partner met indrukwekkende (inter)nationale Microsoft awards, kunnen we je uitdagende werkervaringen bieden en je helpen officiële certificeringen te behalen op weg naar jouw gewenste specialisatie.

Lees meer

Functieomschrijving

  • Beantwoorden van ICT-gerelateerde vragen en oplossen van incidenten.
  • Documenteren van meldingen en oplossingen in het systeem.
  • Doorverwijzen van complexe problemen naar de juiste afdeling.
  • Proactief informeren van gebruikers over lopende storingen en onderhoud.
  • Bijdragen aan het up-to-date houden van het kennissysteem.

Lees meer

Functie-eisen

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding in ICT of een vergelijkbaar niveau.
  • Basiskennis van ITIL-processen.
  • Ervaring met servicedeskwerkzaamheden is een pré.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid.
  • Empathisch vermogen en een proactieve houding.

Lees meer

Bedrijfscultuur

Je komt te werken bij een overheidsinstelling in Utrecht, die zich inzet voor maatschappelijke vraagstukken en dienstverlening aan burgers. De organisatie staat bekend om haar professionele en collegiale werkomgeving, waar samenwerking en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Werken hier betekent bijdragen aan de publieke zaak in een dynamische en betekenisvolle context. Medewerkers ervaren een sterke teamgeest en de mogelijkheid om impact te maken op de samenleving.

Nu solliciteren op

ICT Support Medewerker - Eerste Lijns Ondersteuning in een Overheidsomgeving

Regio Utrecht

Schrijf je hier in en we nemen contact met je op om je zo goed mogelijk te helpen aan je volgende baan.