In het kort
Samenvatting
Ben jij een enthousiaste Microsoft Engineer met een afgeronde MBO ICT opleiding en op zoek naar een leuke functie bij één van de grootste overheidsinstellingen van Nederland? In een hecht team van professionals bied je support aan duizenden eindgebruikers door heel Nederland binnen een Microsoft omgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor technische vragen en problemen en helpt gebruikers op een vriendelijke en begripvolle manier. Samenwerken staat bij ons hoog in het vaandel en we bieden volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
Werken bij een Microsoft Solutions Partner
Wij zijn trots lid van de Wortell Group waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen van Support Engineer tot een specialist in Microsoft Cloud of Security.
Als onderdeel van de Wortell Group, een Microsoft Solutions Partner met indrukwekkende (inter)nationale Microsoft awards, kunnen we je uitdagende werkervaringen bieden en je helpen officiële certificeringen te behalen op weg naar jouw gewenste specialisatie.
Wat ga je doen?
-
IT Incidentoplossing: Je draagt de verantwoordelijkheid voor het oplossen van een breed scala aan IT-incidenten. Dit omvat het analyseren, diagnosticeren en oplossen van technische problemen die zich voordoen bij eindgebruikers. Je bent de go-to persoon om IT-problemen aan te pakken en ervoor te zorgen dat de operationele continuïteit behouden blijft.
-
Microsoft Omgeving: Je werkt in een Microsoft-omgeving met Windows 10 en Microsoft 365. Dit biedt je de kans om je kennis en expertise op dit gebied te vergroten en je te specialiseren in deze technologieën.
-
Kenniscentrum bijhouden: Samen met je collega's werk je eraan om het kenniscentrum up-to-date te houden. Dit is van vitaal belang om ervoor te zorgen dat binnenkomende incidenten efficiënt en effectief kunnen worden opgelost. Je zorgt ervoor dat de nieuwste kennis en best practices beschikbaar zijn voor het team.
-
Procesbeheer en -verbetering: Naast incidentoplossing, ben je betrokken bij het beheer, de bewaking en de verbetering van IT-processen. Je draagt bij aan de optimalisatie van workflows en procedures om de efficiëntie te verhogen.
-
Gebruikersondersteuning: Je bent het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en staat klaar om hen te begeleiden en te trainen in het gebruik van ICT-middelen en applicaties. Jouw behulpzaamheid en communicatievaardigheden zijn essentieel om ervoor te zorgen dat eindgebruikers het maximale uit hun IT-omgeving halen.