Digiwyse
Digiwyse

ICT Support Engineer bij spoororganisatie

Regio Utrecht · Utrecht · MBO · Starter · 01 jaar

solliciteer nu!

In het kort

  • icon € 2.500,- tot € 2.900,- bruto per maand (excl. vakantiegeld en overige reserveringen) o.b.v. kennis en ervaring
  • icon Met uitzicht op een vast contract en een volledige pensioenregeling
  • icon MBO ICT
  • icon Maarssen (Utrecht)
  • icon Leaseauto mét tankpas (zonder eigen bijdrage!) óf een NS Businesscard of een volledige reiskostenvergoeding
  • icon Onbeperkt Microsoft certificaten behalen zonder studieschuld + Online en fysieke trainingen en kennisplatformen

Samenvatting

Heb je zin om deel uit te maken van een gezellig en toegewijd team bij een toonaangevend bouw- en spoorbedrijf, waar duurzame infrastructuur centraal staat? Dan zoeken wij jou! We zijn op zoek naar een vrolijke en klantvriendelijke collega die energie krijgt van het helpen van teamgenoten met allerlei ICT-vraagstukken.

Lees meer

Werken bij een Microsoft Solutions Partner

Wij zijn trots lid van de Wortell Group waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen van Support Engineer tot een specialist in Microsoft Cloud of Security.

Als onderdeel van de Wortell Group, een Microsoft Solutions Partner met indrukwekkende (inter)nationale Microsoft awards, kunnen we je uitdagende werkervaringen bieden en je helpen officiële certificeringen te behalen op weg naar jouw gewenste specialisatie.

Lees meer

Bedrijfscultuur

Bij ons, met meer dan 4.300 collega’s in heel Europa, krijg je de kans om op een hartelijke en behulpzame manier ICT-ondersteuning te bieden. Dit is dé ideale gelegenheid om jouw carrière in de IT-wereld te starten, omringd door een team dat net zo enthousiast is over technologie als jij. Kom erbij en zet samen met ons de stap naar een toekomst vol mogelijkheden en innovatie!

Lees meer

Jij bent verantwoordelijk voor

  • Incidentondersteuning: Jij biedt technische ondersteuning aan eindgebruikers voor ICT-gerelateerde incidenten. Dit omvat probleemoplossing op afstand via telefoon, e-mail en andere communicatiemiddelen, evenals persoonlijke ondersteuning indien nodig.

  • Troubleshooting en Probleemoplossing: Je diagnosticeert en identificeert technische problemen, voert uitgebreide probleemanalyses uit en streeft naar snelle oplossingen om de operationele continuïteit te waarborgen.

  • Installatie en Configuratie: Je installeert, configureert en onderhoudt hardware en software, waaronder werkstations, printers en andere randapparatuur, binnen de Microsoft Office 365 / Windows 10-omgeving.

  • Gebruikersondersteuning: Jij bent het aanspreekpunt voor eindgebruikers en biedt begeleiding en training bij het gebruik van ICT-middelen en applicaties om hun efficiëntie te maximaliseren.

Nu solliciteren op

ICT Support Engineer bij spoororganisatie

Regio Utrecht · Utrecht · MBO · Starter · 01 jaar

Schrijf je hier in en we nemen contact met je op om je zo goed mogelijk te helpen aan je volgende baan.